cz

CO MÁME OPRAVIT VYLEPŠIT??

5.4.2013 14:03:41 | POTVORA Fintiva

Na novém startu jsou vždycky nějaké "mouchy"... PROSÍM, KDO VIDĚL NĚKDE "MOUCHU", DEJTE MI VĚDĚT!!

A jestli máte tip na vylepšení, sem s ním.. nebudu lhát, že všechny vylepšení hned zrealizujeme. Nový potvor mi "vykradl" celé mé spořící prasátko, ale usilovně šetřím (snížila jsem denní dávku 3 čoklády jen na 1 čokoládu a přísahám, že si až do konce roku nekoupím žádné nové a nepotřebné boty.. nebo jenom jedny? :-) , abych to tady mohla "dozařizovat" a vylepšit tak, aby se vám tady líbilo...:-)

 

Vaše Potvora Fintivá

Pro možnost vkládání příspěvků se prosím nejdříve přihlašte.

Diskuze

1 2 3 4 5 ... 39
AREL 777
AREL 777
Vloženo: 23.12.2023 9:52:27

Dobrý den, existuje tady nějaký admin ?

15.12. mi dorazila faktura na provizi, kterou jsem obratem zaplatila, ale v rubrice zaplacené provize je stále nula. Poslala jsem i potvrzení o platbě a opět nic. Nechci, aby mi po čase vykopl dveře exekutor. Mrkající

Děkuji za reakci. L

jibadu
jibadu
Vloženo: 2.4.2023 10:03:34

Dobrý den, tady to asi moc nefrčí, že? Taková stojatá voda.

 (Ve smyslu, že se to tady moc nehýbe, ta diskuse) :D  Jitka

jibadu
jibadu
Vloženo: 31.3.2023 12:28:24

Dobrý den, je někde v nastavení možnost výberu dopravce a pak tedy i nastavenou čásku za dopravu? Česká pošta, zásilkovna, ppl? díky jitka

Merlini
Merlini
Vloženo: 10.2.2021 12:07:58

Dobrý den,

děkuji za reakci, domnívala jsem se, že poštovné naskočí automaticky podle adresy/IP, jak je běžné. Pak je tedy jasné, proč se mi tento problém objevuje snad u všech obj. z SK. Je možné někde nastavit nedostupnost zboží mimo ČR ?

A mám další dotaz související s problémem terminologie + termínů. Termín Dodání do ... je zavádějící, prodejce nedodává, ale odesílá. Už několikrát se mi stalo / naposledy dnes/, že si zákazník nepřečte OP a domnívá se, že zásilku bude mít do 2 dnů doma. Můžete termín změnit ?

A pak ještě dny odeslání / dostupnosti - někdy v roce 2015 jsem žádala o zařazení 4 dnů, 2 dny je v mém případě málo a pak hned je týden, to je často zas moc s ohledem na zákazníka. Bylo mi přislíbeno řešení v rámci velkých změn, které před několika lety proběhly, ale změna nenastala.

Děkuji a přeji dobré dny. 

POTVOR.CZ
POTVOR.CZ
Vloženo: 6.2.2021 12:04:19

tulka: Dobrý den,

fotky výrobků musí splňovat tyto parametry:

  • formát JPG
  • minimální velikost 400px na 400 px
  • maximální velikosti 3000px na 3000 px

Pokud máte fotky větší velikosti, je potřeba je před vložením zmenšit, což můžete provést v jakémkoliv programu na úpravu fotek.

Hezký den

Potvor.cz

tulka
tulka
Vloženo: 5.2.2021 13:25:25

Dobrý den, jsem tady nová a nemohu vložiť fotku obrázku - zboží i když by mal být ve formátě JPG. Je moc velký? Co s ním mohu udělat? Nejsem v tom tak zběhlá. Děkuji za radu.

Tulka

 

POTVOR.CZ
POTVOR.CZ
Vloženo: 14.12.2020 13:46:07

Dobrý den,

k Vašemu dotazu: Poštovné SK - nejedná se o chybu v systému, kupující si vybírá z možností poštovného/platby a omylem si zadal chybně Poštovné ČR.

Částka v Kč se na eura automaticky nepřepočítává.

Potvor.cz

Merlini
Merlini
Vloženo: 4.12.2020 8:41:29

Dobrý den,

potřebuji odpověď na již položenou a další otáuku, děkuji.

1/ Poštovné na Slovensko, ačkoliv jej mám správně u zboží nastavené, je u objednávky ze Slovenska ve výsledku jako by byla z ČR. Kde je chyba ?

2/ Zákazníkům ze Slovenska nechodí spolu s platebními údaji automaticky přepočet částky za objednávku na eura ?

 

Merlini
Merlini
Vloženo: 28.11.2020 11:15:14

Je tu vůbec někdo ? :) Už po několikáté se mi stalo, že poštovné na Slovensko, ačkoliv jej mám správně u zboží nastavené, je u objednávky ze Slovenska ve výsledku jako by byla z ČR. Kde je chyba ? Děkuji.

Jibula
Jibula
Vloženo: 21.7.2020 15:04:38

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda by nebylo nějak možné vidět, kolikrát bylo zboží zhlédnuto, popřípadě kolikrát za den. JB

Daisynka
Daisynka
Vloženo: 21.5.2019 16:52:02

Zdravím všechny šikovné co tvoří tento web.

Chtěla bych poprosit, zda by v sekci Schválené objednávky šla vidět poznámka od nakupujícího. Nerozklikávám každou objednávku zvlášt, když je jich víc, balím je najednou a odklikávám jednu za druhou v klasickém náhledu všechny zaplacené objednávky, ale poznámky tak utečou a pak je zákazník naštvaný.

děkuui předem

š.

lauermannova
lauermannova
Vloženo: 21.6.2018 10:18:54

Dobrý den,

když dám do vyhledavače věnec (jsem prodejce/floristka a dělám věnce na dveře a dekorace na stůl aj.), visí tam v záhlaví pouze 2 prodejci - viz odkaz https://www.potvor.cz/potvor/?search=v%C4%9Bnec , a ti navíc nemají žádné vystavené zboží. ???

POTVOR.CZ
POTVOR.CZ
Vloženo: 5.4.2018 15:53:37

marčetka: Dobrý den,

poštovné je možno před potvrzením objednávky upravit, danou položku proto výhledově do poštovného nemáme v plánu aplikovat.

Hezký den

Potvor.cz

marčetka
marčetka
Vloženo: 3.4.2018 19:55:36

Hezký večer, Kláro,

bylo by možné výhledově přidat do poštovného řádek s možností "poštou obyčejně"?? Moc díky za odpověd. M. 

 

 

POTVOR.CZ
POTVOR.CZ
Vloženo: 18.1.2018 14:56:27

Janine.w: Dobrý den,

akutálně změny v poště neplánujeme. Váš nápad jsme si ale poznamenali, děkujeme.

Hezký den

Potvor.cz

Janine.w
Janine.w
Vloženo: 17.1.2018 23:41:27

Dobrý den, tak už jsem tady zase :)

Nešlo by prosím udělat u zpráv něco, čím bych si některé označila jako důležité? Prostě něco, abych hned při otevření svého obchodu viděla, že tam mám zprávu, kterou musím dovyřídit - doladění zakázky apod. Byla bych za to moc vděčná :)

Jana

Janine.w
Janine.w
Vloženo: 23.11.2017 16:25:56

Díky za info, Jana

POTVOR.CZ
POTVOR.CZ
Vloženo: 23.11.2017 8:37:55

Janine.w: Dobrý den,

automatické info o přijetí platby kupujícímu zasíláno není.

Děkujeme za tip, zvážíme to.

Hezký den

Potvor.cz

 

Janine.w
Janine.w
Vloženo: 22.11.2017 17:21:10

Dobrý den,

ráda bych se zeptala, jestli nakupujícím chodí email, když potvrdím přijatou platbu.

Už jsem tady nějaký ten pátek, ale vždycky jsem si myslela tak nějak automaticky, že to tak je, ale ono asi ne :) Můžete mi to prosím objasnit? Pokud to tak není, nešlo by to prosím doladit? V poslední době se mě zákazníci ptají, zda platba došla...a já musím odepisovat, zdržuje to, takhle by to hned po mém odkliknutí přijaté platby věděli a byli by klidní :)

A když už jsem tady, moc děkuji za vaši práci a přeji krásné a pohodové dny

POTVOR.CZ
POTVOR.CZ
Vloženo: 14.11.2017 14:22:24

Dobrý den paní Heleno,

naše stránky fungují tak, že sdružujeme různé prodejce a každý z nich má svůj vlastní obchod. Autora/prodejce daných náušnic můžete se svým přáním kontaktovat a domluvit se přes tlačítko "Napsat prodejci" v jeho profilu :-)

Hezký den

Potvor.cz

1 2 3 4 5 ... 39